תודה על תשובותיך מאתמול.
יש לי שאלה נוספת.אנחנו רוצים למחזר את המשכנתא ולהוסיף סכום נוסף של 10000 דולר.הבעיה שכיום אנחנו נמצאים ב-70% מימון.האם כדאי להביא שמאי שיעריך פעם נוספת את הדירה ?באפריל 2004 לפני הקניה הוא העריך אותה 120 א דולר לפני שעברה שיפוץ מקיף ביותר האם עכשיו יכול להיות שהערך שלה גבוה יותר? או שמא נשאר אותו הדבר? אמרו לי בבנק שרוב הסיכויים שערכה זהה ואין טעם להביא שמאי פעם נוספת.מה דעתך?
יש לי שאלה נוספת.אנחנו רוצים למחזר את המשכנתא ולהוסיף סכום נוסף של 10000 דולר.הבעיה שכיום אנחנו נמצאים ב-70% מימון.האם כדאי להביא שמאי שיעריך פעם נוספת את הדירה ?באפריל 2004 לפני הקניה הוא העריך אותה 120 א דולר לפני שעברה שיפוץ מקיף ביותר האם עכשיו יכול להיות שהערך שלה גבוה יותר? או שמא נשאר אותו הדבר? אמרו לי בבנק שרוב הסיכויים שערכה זהה ואין טעם להביא שמאי פעם נוספת.מה דעתך?
08-02-2006 00:34:00
רמי טוטאי
תגובה
יתכן מאד שערך הדירה עלה ולכן לדעתי כן להתעקש על שמאי .
כמו כן לציין בפני השמאי את השיפוץ שהדירה עברה .
בנוסף ניתן לקבל עד 75% משווי הנכס בשיתןף חברת EMI
( לכל מטרה ).
כמו כן לציין בפני השמאי את השיפוץ שהדירה עברה .
בנוסף ניתן לקבל עד 75% משווי הנכס בשיתןף חברת EMI
( לכל מטרה ).
08-02-2006 23:12:00
מירב חדיף
EMI – לפי יעוץ שקיבלתי הומלץ לי לא להתקרב אליהם
09-02-2006 10:56:00
רמי טוטאי
תגובה
אז אין סיכוי שתקבלי הלוואה באחוזי מימון כאלה בלעדיהם ,שיקול שלך .
בהצלחה.
בהצלחה.
