שלום,
ברצוני לשאול האם לצורך שכירת שירותיו של עו"ד בשם ועד הבית להגשת תביעות כנגד סרבני תשלום ועד או תביעות כנגד ספקים עבור שירות לקוי , יש צורך בכינוס אסיפה של הועד או ניתן להסתפק בהחלטה של נציגי הועד או הנציגות לשכור עו"ד?
ברצוני לשאול האם לצורך שכירת שירותיו של עו"ד בשם ועד הבית להגשת תביעות כנגד סרבני תשלום ועד או תביעות כנגד ספקים עבור שירות לקוי , יש צורך בכינוס אסיפה של הועד או ניתן להסתפק בהחלטה של נציגי הועד או הנציגות לשכור עו"ד?
01-08-2011 18:46:00
נחמיה פלוטקין
חוק המקרקעין סעיף 69
69. הנציגות תשמש מורשה של כל בעלי הדירות בכל ענין הנוגע להחזקתו התקינה ולניהולו של הבית המשותף, והיא זכאית בענינים אלה להתקשר בחוזים ולהיות צד בכל הליך משפטי ובכל משא ומתן אחר בשם כל בעלי הדירות.
05-08-2011 07:01:00
עפר שחל
ת
גם ועד יכול לקבל החלטה במסגרת סמכותו עפ"י חוק לתחזק ולנהל את הרכוש המשותף, לשכור שרותי עו"ד או בעלי מקצוע אחרים שנדרשים.
יחד עם זאת, עדיף אם אין דחיפות ויש אסיפה באופק, להמתין ולקבל לכך גם גיבוי של אסיפת הדיירים.
יחד עם זאת, עדיף אם אין דחיפות ויש אסיפה באופק, להמתין ולקבל לכך גם גיבוי של אסיפת הדיירים.
