שלום,
בבניין שלי רוצים לעשות שיפוץ חיצוני לבניין כאשר המבנה נראה מצויין ואינו מצריך שיפוץ כללי (אומנם יש כמה תיקונים קטנים) אבל אינו מצריך משהו גדול.
לפי הדברים הנאמרים בין השכנים השיפוץ יעלה לכל דייר בסביבות 20,000 ש"ח, כאשר בבניין יש 14 דיירים.
1. האם יכולים לחייב אותי להשתתף?
2. איך אני יודע האם המחיר לדייר, הגיוני? שמעתי על המון מקרים שהיוזם "מגלגל מעצמו את התשלום".
לעזרתכם,
לירן
01-05-2014 09:59:00
עפר שחל
ת
שיפוץ הקיים – ללא תוספות ושיפורים – מחייב אם הוחלט ברוב רגיל באסיפת דיירים. כולל בבית שאינו מוזנח. ההנחה היא שהרוב יקבל החלטה נכונה כי אף אחד לא רוצה סתם לבזבז. אחד חושב שהמצב הקיים הוא מספק או אפילו מצויין ואחר חושב שזה כבר רעוע וישן. לכן הרוב קובע. היוזם הוא רק אחד.
וצריך לבדוק את התמחיר לפירטי פרטים. לדרוש מסמכים והסברים. אולי תתגייסו כמה דיירים תגבשו הצעה חליפית לתיקון מה שנדרש בלבד ותציגו זאת כחלופה.
וצריך לבדוק את התמחיר לפירטי פרטים. לדרוש מסמכים והסברים. אולי תתגייסו כמה דיירים תגבשו הצעה חליפית לתיקון מה שנדרש בלבד ותציגו זאת כחלופה.
