שלום,
"הסכמת כל הדיירים" לצורך שדרוגים ולא שיפוצים (החלפת דלת כניסה, יפוי מעלית)- האם מדובר בהסכמת כל הדיירים שהגיעו לאסיפה או כל הדיירים שגרים בבניין?
אם דרוש אישור כל דיירי הבניין כיצד אפשרי להשיג, אם לאסיפה מגיעים תמיד רק חלק? למיטב ידיעתי לא חוקי לעבור בין הדירות ולשאול דיירים שלא היו באסיפה.
תודה,
ועד בית
"הסכמת כל הדיירים" לצורך שדרוגים ולא שיפוצים (החלפת דלת כניסה, יפוי מעלית)- האם מדובר בהסכמת כל הדיירים שהגיעו לאסיפה או כל הדיירים שגרים בבניין?
אם דרוש אישור כל דיירי הבניין כיצד אפשרי להשיג, אם לאסיפה מגיעים תמיד רק חלק? למיטב ידיעתי לא חוקי לעבור בין הדירות ולשאול דיירים שלא היו באסיפה.
תודה,
ועד בית
25-01-2014 14:27:00
עפר שחל
ת
כל הדיירים זה ללא קשר לאסיפה. זה ממש כל בעלי הדירות. ללא קשר לאסיפה. אציין כי ישתוספות כגון החלפת דלת כניסה שלא מצריכים קבלת הסכמה כללית.
