שלום אנו צריכים משכנתא בגובה של 220000 ש"ח והציעו לנו בריבית קבועה 4.17 ריבית אפקטיבית ל-9 שנים .
האם כדאי לקחת את ההצעה או שיש טעם להתמקח עם בנקים נוספים ? בנוסף אם לוקחים מסלול גרייס האם הריבית נשארת זהה ?
האם כדאי לקחת את ההצעה או שיש טעם להתמקח עם בנקים נוספים ? בנוסף אם לוקחים מסלול גרייס האם הריבית נשארת זהה ?
20-01-2006 00:27:00
רמי טוטאי
תגובה
קשה לי להאמין שקיבלתם ריבית זו ,כי אם כן רוצו לבנק וקחו זאת כמה שיותר מהר (הריביות במגמת עלייה ) .
בגרייס הריבית גבוהה יותר .
בהצלחה.
בגרייס הריבית גבוהה יותר .
בהצלחה.
