יש לי בית קרקע שנבנה בבניה קלה ואני רוצה להוסיף לו ממד.
במסגרת הבנייה של הממ"ד רציתי גם להרחיב חדר קיים בבית בעוד כמה מטרים.דיברתי עם מהנדס אחד שאמר לי שהרחבה של חדר ישן עם בניה חדשה תיצור מהר סדקים בתפר של החדר בין הבניה החדשה לבנייה הישנה.
האם אין אפשרות לבצע הרחבה כזאת מבלי שהדבר יגרום לבעיות כגון אלו?
במסגרת הבנייה של הממ"ד רציתי גם להרחיב חדר קיים בבית בעוד כמה מטרים.דיברתי עם מהנדס אחד שאמר לי שהרחבה של חדר ישן עם בניה חדשה תיצור מהר סדקים בתפר של החדר בין הבניה החדשה לבנייה הישנה.
האם אין אפשרות לבצע הרחבה כזאת מבלי שהדבר יגרום לבעיות כגון אלו?
תודה
15-02-2010 12:23:00
דורון טרייביש
לפני שאתה מתחיל בשאלות כאלה יש צעדים מקדימים
עליך לדע בכלל אם מבחינת אחוזי בניה מותר לך להגדיל אחר כך אתה צריך לפנות לאדריכל שיגיש תוכנית ויקבל היתר וא הקונסטרוקטור יוכל לתת נתוני ביסוס שיתאימו לשטח וימנעו את הסדקים.
