כבר שבועיים אני רצה בין הבנקים. בנתיים מנהלת רומנים .עם סוערים עם כמה (האחרים הוציעו עצמם מהמשחק)
אני בתפקיד: תעזבו אותי מספקולציות וריביות משתנות רוצה רק ריבית קבועה על כל הסכום בלי סיכונים
ואלו ההצעות שקיבלתי
פועלים ריבית 4.8
לאומי וטפחות מתעקשים להציע לי מסלולים משולבים בלאומי פשוט יושבים לי על הוריד עם ריביות P
כלל – הציעו לי 4.7 אך על סכום של 60 אחוזים מהרכישה (כך שחסרים לי ה 20 אלף דולר
אני בתפקיד: תעזבו אותי מספקולציות וריביות משתנות רוצה רק ריבית קבועה על כל הסכום בלי סיכונים
ואלו ההצעות שקיבלתי
פועלים ריבית 4.8
לאומי וטפחות מתעקשים להציע לי מסלולים משולבים בלאומי פשוט יושבים לי על הוריד עם ריביות P
כלל – הציעו לי 4.7 אך על סכום של 60 אחוזים מהרכישה (כך שחסרים לי ה 20 אלף דולר
