שלום,
אני מעוניין לרכוש דירה שרשומה בטאבו על שם נאמן ולא על שם הנהנה.
האם הדבר יכול לגרום לי לקשיים/בעיות בקבלת משכנתא? מדוע כן (מדוע לא)?
מה עלי לעשות?
תודה
אני מעוניין לרכוש דירה שרשומה בטאבו על שם נאמן ולא על שם הנהנה.
האם הדבר יכול לגרום לי לקשיים/בעיות בקבלת משכנתא? מדוע כן (מדוע לא)?
מה עלי לעשות?
תודה
16-11-2005 02:46:00
רמי טוטאי
תגובה
לדעתי ,עליך לקבל הסבר עו"ד לעיסקה ,המופנה לבנק משכנתאות עם הסבר .
ולהפנות זאת לבנק עם הנסח טאבו ופרטיך האישיים ,לשם קבלת אישור עקרוני .
בהצלחה.
ולהפנות זאת לבנק עם הנסח טאבו ופרטיך האישיים ,לשם קבלת אישור עקרוני .
בהצלחה.
