ברצוני להחליף את הצנרת בדירתי ומכוון שכך גם את הצנרת המשותפת של הבנין, שעוברת בדירתי ובהמשך לדירה מתחתי .
האם מגיע לי תשלום מהועד עבור החלפת הצנרת המשותפת?
תודה רבה
האם מגיע לי תשלום מהועד עבור החלפת הצנרת המשותפת?
תודה רבה
19-07-2013 15:32:00
משה משה
פרטים נוספים
הבנין ישן בן 34 שנה וזה רק ענין של זמן שיהיה נזילות של מים (בצנרת הראשית כבר עשו מספר פעמים תיקונים בצנרת המשותפת).
הצנרת של הסולארית מגיע מהקומה מעליי ועוברת דרך דירתי לקומה מתחתיי.
אני עושה שיפוץ בדירה ולכן גם מזיז את מיקום הצנרת 20 ס"מ ממקומה הנוכחי כפי שעשה שכני מהקומה מעליי.
תודה
הצנרת של הסולארית מגיע מהקומה מעליי ועוברת דרך דירתי לקומה מתחתיי.
אני עושה שיפוץ בדירה ולכן גם מזיז את מיקום הצנרת 20 ס"מ ממקומה הנוכחי כפי שעשה שכני מהקומה מעליי.
תודה
23-07-2013 19:58:00
זמי זילברמן
אם אתה מזיז אתה משלם.
אם לא צריך להזיז – למה שהועד ישלם?
דרך אגב- איש לא יכול להזיז בלי הסכמת הדיירים באסיפת דיירים כחוק. זה רכוש משותף.
דרך אגב- איש לא יכול להזיז בלי הסכמת הדיירים באסיפת דיירים כחוק. זה רכוש משותף.
