שלום רב,
ברשותי משכנתא שנלקחה בדצמבר 1999, בריבית קבועה 5.9, ל 20 שנה. כיום סכום לסילוק – 172000
עמלת פירעון מוקדם – 8500
החזר חודשי -1590
מה כדאי לעשות , בהנחה שביכולתי לפרוע כרגע 100000 ובהמשך גם את שער הסכום או למחזר את המשכנתא בריבית נמוכה יותר.
כיצד מחשבים כדאיות של מהלך כזה
בתודה מראש
ברשותי משכנתא שנלקחה בדצמבר 1999, בריבית קבועה 5.9, ל 20 שנה. כיום סכום לסילוק – 172000
עמלת פירעון מוקדם – 8500
החזר חודשי -1590
מה כדאי לעשות , בהנחה שביכולתי לפרוע כרגע 100000 ובהמשך גם את שער הסכום או למחזר את המשכנתא בריבית נמוכה יותר.
כיצד מחשבים כדאיות של מהלך כזה
בתודה מראש
07-05-2006 22:21:00
רמי טוטאי
תשובה
רצוי לבצע סילוק מוקדם במידה ואינך מקבלת ריבית גבוהה יותר מריבית המשכנתא בכל אפיק השקעה אחר .
שאר הכסף לקצר תקופה באמצעות מיחזור ההלוואה .
שאר הכסף לקצר תקופה באמצעות מיחזור ההלוואה .
