שלום לכולם, ברור לי שעלי לתעד כל ישיבת ועד בפרוטוקול אך האם אני מחוייב לשלוח את הפרוטוקול לכל דייר שמבקש? גם אלו שנעדרו מהישיבה?
תודה
תודה
27-01-2014 01:44:00
נחמיה פלוטקין
בחוק המקרקעין לא מוזכרת כלל המילה פרוטוקול
בכל מקרה כדאי לידע את בעלי הדירות בהחלטות האסיפה המחייבות גם אותם.
מומלץ לתלות את החלטות האסיפה במקום בולט בשטח המשותף.
מומלץ לתלות את החלטות האסיפה במקום בולט בשטח המשותף.
29-01-2014 02:49:00
נוני גון
רצוי מאוד להעביר לכל דייר/ת פרוטוקול |m@|
לא כל דייר יודע לקרוא עברית, לא לכל דייר יש זמן לעמוד ולקרוא הודעות מלוח המודעות אחרי יום עבודה ארוך ומפרף, ולא כל דייר צעיר או בריא דיו כדי לצאת מהביתו.
אבל אם כל דייר יקבל את הפרוטוקול (לתיבת הדואר שלו), הוא לא יוכל לטעון בעתיד, שהוא לא ראה פרוטוקול או חמור מכך, שלא היה פרוטוקול. ואתה תמיד תהיה מבחינה זו בצד הנכון של הדברים.
בברכה,
גוני5
אבל אם כל דייר יקבל את הפרוטוקול (לתיבת הדואר שלו), הוא לא יוכל לטעון בעתיד, שהוא לא ראה פרוטוקול או חמור מכך, שלא היה פרוטוקול. ואתה תמיד תהיה מבחינה זו בצד הנכון של הדברים.
בברכה,
גוני5
