כיצד והאם ניתן לפנות למפקח על המקרקעין, אנחנו גרים באזור השרון.
ברצוני שתהיה פניה של המפקח לבעיות שיש עם עסקים-כגון שימוש לא סביר ברכוש משותף, טרם הגשת תביעה.
16-08-2013 20:24:00
דני קריו
המפקח הוא כמו שופט
הוא איננו מבצע "פניות" אלא מכריע בסכסוכים לאחר שמגישים תביעות.
18-08-2013 16:20:00
זמי זילברמן
אתה חייב להתכונן
אתה יכול לפנות למפקח כמו כל אחד.
אולם קודם לכך רצוי שגם הועד יפנה והכל יהיה מגובה במכתבים, הצעות החלטה, החלטות אסיפת דיירים, התראות ועוד.
אם הועד לא פונה ולא טפל אתה יכול לפנות, רק דהכל יהיה מגובה.
צריך לבדוק בעייריה לגבי רישוי העסקים המותר, מה השימוש, מתי מחדשים אם צריך לחדש. למי ניתן רישיון עסק, מה אומרת תכנית בנין העיר במקום- האם מותר עסקים, אם יש מגבלות על סוג עסקים.
יש לא מעט עבודת איסוף נתונים.
אולם קודם לכך רצוי שגם הועד יפנה והכל יהיה מגובה במכתבים, הצעות החלטה, החלטות אסיפת דיירים, התראות ועוד.
אם הועד לא פונה ולא טפל אתה יכול לפנות, רק דהכל יהיה מגובה.
צריך לבדוק בעייריה לגבי רישוי העסקים המותר, מה השימוש, מתי מחדשים אם צריך לחדש. למי ניתן רישיון עסק, מה אומרת תכנית בנין העיר במקום- האם מותר עסקים, אם יש מגבלות על סוג עסקים.
יש לא מעט עבודת איסוף נתונים.
