אני גר בבית משותף .צינורות המים הותקנו עי הקבל ןועוברים בגינת השכן שמעלי .
הצינורות היו טמונים באדמה בסמוך לקיר הבית בעומק 20 סמ לערך
השכן יצק עליהם משטח גרנוליט ובטון.
פיצוץ בצינור עלותו זניחה אולם פתיחת הגרנוליט ושיקומה עולה אלפי ש"ח
האם השכן היה רשאי לצקת את הגרנוליט והבטון
מי צריך לממן את פתיחת הגרנוליט
הצינורות היו טמונים באדמה בסמוך לקיר הבית בעומק 20 סמ לערך
השכן יצק עליהם משטח גרנוליט ובטון.
פיצוץ בצינור עלותו זניחה אולם פתיחת הגרנוליט ושיקומה עולה אלפי ש"ח
האם השכן היה רשאי לצקת את הגרנוליט והבטון
מי צריך לממן את פתיחת הגרנוליט
