רק לפני שבועיים העבירה החברה ממנה רכשנו את הניירת לטאבו פתח תקווה. נכון לעכשו יש הקפאת אפשרויות מכירה / קניה שכן הפקידים בין כוס קפה לטלפון מעיינים בתוכניות.
כמה זמן לנסיונכם יעבור עד שאפשר יהייה לרשום הערת אזהרה ?
במידה וניירת לא מושלמת האם הטאבו יחזיר אותה לחברה תוך דרישת תיקונים ובזמן הזה כן יהייה אפשר לרשום אזהרה ?
כמה זמן לנסיונכם יעבור עד שאפשר יהייה לרשום הערת אזהרה ?
במידה וניירת לא מושלמת האם הטאבו יחזיר אותה לחברה תוך דרישת תיקונים ובזמן הזה כן יהייה אפשר לרשום אזהרה ?
06-09-2014 15:07:00
yossi lev
לאף אחד אין מושג ? |c@|
ואם אין לכם מידע – תוכלו להפנות אותי למקום בו אנו יכולים לברר
08-09-2014 10:49:00
עפר שחל
ת
סליחה על העיכוב במענה.
עסוקים.
לא בטוח שהבנתי את השאלה אבל אם הכוונה שלך היא למצב השכיח יחסית בו לא ניתן להוציא נסח או לשנות רישום עקב בדיקה ושינוי הרישום הקיים, זה קורה. לעיתים לא ניתן להוציא נסח או לבצע שינוי מיידי כי רשם המקרקעין מטפל כבר באותו גוש/חלקה, ואז התהליך מתארך ויש המתנה.
אבל הגשת הבקשה לרישום הערת אזהרה חשובה וללא דיחוי ואתה מקבל מועד הגשה וזה מה שחשוב. כל עוד יש "הקפאה" ממילא גם אחרים אינם יכולים לבצע עיסקאות נוגדות ולכן חשוב להקדים ולהגיש בכל זאת את הבקשה שלך.
לדעתי ניתן לקבל מפקיד טאבו ללא קשר להקפאה הערות והארות לגבי חוסרים בבקשה.
עסוקים.
לא בטוח שהבנתי את השאלה אבל אם הכוונה שלך היא למצב השכיח יחסית בו לא ניתן להוציא נסח או לשנות רישום עקב בדיקה ושינוי הרישום הקיים, זה קורה. לעיתים לא ניתן להוציא נסח או לבצע שינוי מיידי כי רשם המקרקעין מטפל כבר באותו גוש/חלקה, ואז התהליך מתארך ויש המתנה.
אבל הגשת הבקשה לרישום הערת אזהרה חשובה וללא דיחוי ואתה מקבל מועד הגשה וזה מה שחשוב. כל עוד יש "הקפאה" ממילא גם אחרים אינם יכולים לבצע עיסקאות נוגדות ולכן חשוב להקדים ולהגיש בכל זאת את הבקשה שלך.
לדעתי ניתן לקבל מפקיד טאבו ללא קשר להקפאה הערות והארות לגבי חוסרים בבקשה.
