קיים: מערכת חימום מים מרכזית ע"י סולר
בניין 7 קומות, 26 דיירים
בניין 7 קומות, 26 דיירים
נדרש: מערכת חימום סולארית – קולטים על הגג 24-26
+ 2 מיכלי אגירה של 2000 ליטר כל אחד
המערכת תממשק למערכת הסולר (הסולר יעבוד במקרה ולא יהיו מספיק מים חמים)
22-07-2008 01:58:00
שי שלום
מ"ע חימום לבית משותף
עיף לבדוק מצב של חימום דירתי לכול דייר ע"י גז זה יותר חסכוני ויותר פרקטי לבניינים גבוהים
01-10-2008 16:48:00
ראובן ביברשטיין
מערכת חימום סולארית
קיימת אצלנו מערכת חימום מים על סולר, רוצים להחליפה
במערכת סולארית עם ממשק למערכת הסולר הקיימת.
איזה רוב דרוש להעביר ההחלטה הזאת ?
במערכת סולארית עם ממשק למערכת הסולר הקיימת.
איזה רוב דרוש להעביר ההחלטה הזאת ?
