שלום לך,
מידי חצי שנה אנו מכנסים אסיפת דיירים ומיד לאחר מכן אנו מבקשים לקבל מכל דייר צקים למפרע לתקופה של חצי שנה.
מידי חצי שנה אנו מכנסים אסיפת דיירים ומיד לאחר מכן אנו מבקשים לקבל מכל דייר צקים למפרע לתקופה של חצי שנה.
לפני חודש ימים התקיימה כזאת אסיפה וגם הפעם ביקשנו להכין צ´קים אך, התברר לנו ששמונה מתוך 28 החליטו לעשות לנו פרנציפ ולא נענים לכל פניותינו ואפילו פרסמנו את שמם על לוח המודעות של הבניין אך הם בשלהם.
מה עוד ניתן לעשות כדי לגבות את חובם?
בברכה
ועד הבית.
25-01-2014 22:56:00
נחמיה פלוטקין
מדבריך לא ברור מה הבעיה
האם הבעיה היא שהם אינם משלמים מראש פעם בחצי שנה
או
שאינם משלמים כלל מידי חודש בחודש בשום צורה שהיא.
או
שאינם משלמים כלל מידי חודש בחודש בשום צורה שהיא.
