היי זוהרה,
אשמח לקבל הצעתך לגבי תכנון המטבח:
בחרתי מטבח פורמייקה לבן פנינה. שתי קלפות מעל הכיור, בצבע לבן שקוף, נוטה קצת לירקרק. בין הארונות , רק באיזור הכיור(1.40מ´) – שיש קיסר אפור כהה (כמו המשטח).
יש לי תנור 90 ס"מ מעליו קולט. אנחנו מתלבטים: א. אם לשים את הקולט עד התקרה ומתחת זכוכית גם עד התקרה.
או להסתפק בגובה נמוך יותר. ב. איזה צבע זכוכית. (לבן? אפור בהיר? או משהו אחר?)
המקרר – אמנה, אפור כהה מבריק.
תודה לך. ושנה טובה.
דפנה
אשמח לקבל הצעתך לגבי תכנון המטבח:
בחרתי מטבח פורמייקה לבן פנינה. שתי קלפות מעל הכיור, בצבע לבן שקוף, נוטה קצת לירקרק. בין הארונות , רק באיזור הכיור(1.40מ´) – שיש קיסר אפור כהה (כמו המשטח).
יש לי תנור 90 ס"מ מעליו קולט. אנחנו מתלבטים: א. אם לשים את הקולט עד התקרה ומתחת זכוכית גם עד התקרה.
או להסתפק בגובה נמוך יותר. ב. איזה צבע זכוכית. (לבן? אפור בהיר? או משהו אחר?)
המקרר – אמנה, אפור כהה מבריק.
תודה לך. ושנה טובה.
דפנה
04-10-2008 13:53:00
זוהרה קליין
קולט במטבח
נצא מנקודת מבט וראשית שיש קונטרס יפה בין השיש לארונות וזו תהיה נקודת המוצא שלנו בתכמון המטבח.
לשאלתך הראשונה הקולט במטבח משמש ברובו כרהיט עיצובי לכן התשובה תלויה בגודל החלל של המטבח והאם
הוא פתוח לחלל המגורים.
באם ישנו מרחב אני ממליצה עד התיקרה, הקולט יתן שם
מראה דומננטי ואפשרי לשלב אותו עם תאורה נכונה ,מדף
או רקע קיר שונה,וכאן אנו מגיעים לשאלתך השנייה.
מכיוון שחלק מהחיפוי כהה – אפור – הייתי רוצה לתת משטח
עדין שישתלב להערה לשים לב לריצוף.
זכוכית מתאימה כאן אך זהירות גם דלתות הקלפות זכוכית
שבוע שעבר הייתי אצל ספק שלי נילסן באזור התעשיה לוד
והוא הוציא זכוכית אפרפרה דמוי שבירה משהו עדין שיכול
להתאים לך.בנוסף לחיפוי זכוכית אפשר ללכת על צבע רחיץ
על אותו משפחת הצבעים.
גמר חתימה טובה
זוהרה קליין – אדריכלית פנים- מנהלת הפורום.
לשאלתך הראשונה הקולט במטבח משמש ברובו כרהיט עיצובי לכן התשובה תלויה בגודל החלל של המטבח והאם
הוא פתוח לחלל המגורים.
באם ישנו מרחב אני ממליצה עד התיקרה, הקולט יתן שם
מראה דומננטי ואפשרי לשלב אותו עם תאורה נכונה ,מדף
או רקע קיר שונה,וכאן אנו מגיעים לשאלתך השנייה.
מכיוון שחלק מהחיפוי כהה – אפור – הייתי רוצה לתת משטח
עדין שישתלב להערה לשים לב לריצוף.
זכוכית מתאימה כאן אך זהירות גם דלתות הקלפות זכוכית
שבוע שעבר הייתי אצל ספק שלי נילסן באזור התעשיה לוד
והוא הוציא זכוכית אפרפרה דמוי שבירה משהו עדין שיכול
להתאים לך.בנוסף לחיפוי זכוכית אפשר ללכת על צבע רחיץ
על אותו משפחת הצבעים.
גמר חתימה טובה
זוהרה קליין – אדריכלית פנים- מנהלת הפורום.
04-10-2008 17:03:00
דפנה אטינגר
קולט במטבח
הקולט אכן פתוח לחלל. האם גם את חיפוי הזכוכית כדאי להמשיך עד התקרה?
האם תוכלי לתת לי את הכתובת של נילסן? איך המחירים אצלו?
המון תודה לך, זוהרה, על ההתייחסות הלבבית, על התשובות המהירות – יישר כוח.
גמר חתימה טובה
האם תוכלי לתת לי את הכתובת של נילסן? איך המחירים אצלו?
המון תודה לך, זוהרה, על ההתייחסות הלבבית, על התשובות המהירות – יישר כוח.
גמר חתימה טובה
04-10-2008 18:02:00
זוהרה קליין
חיפוי זכוכית
לא, את חיפוי הזכוכית הייתי עושה עד קו העליון של הקלפות
כדי שהמראה יהיה אחיד ונקי הדבר לא סותר את הקולט
שיהיה ארוך יותר.הדבר יתן תחושה של הרמוניה ואחידות.
בקשר לנילסן המחירים סבירים ביותר הוא מפעל שמייצר
להרבה חברות מטבחים כולל לרגבה את הדלתות הזכוכיות
בארונות. הטל שלו 08-9234922 תבקשי את ויקטור_מנהל-
ותקבלי הנחה ויחס של חברת הפורום שלי.
זוהרה קליין – אדריכלית פנים – מנהלת הפורום
כדי שהמראה יהיה אחיד ונקי הדבר לא סותר את הקולט
שיהיה ארוך יותר.הדבר יתן תחושה של הרמוניה ואחידות.
בקשר לנילסן המחירים סבירים ביותר הוא מפעל שמייצר
להרבה חברות מטבחים כולל לרגבה את הדלתות הזכוכיות
בארונות. הטל שלו 08-9234922 תבקשי את ויקטור_מנהל-
ותקבלי הנחה ויחס של חברת הפורום שלי.
זוהרה קליין – אדריכלית פנים – מנהלת הפורום
04-10-2008 19:17:00
דפנה אטינגר
חיפוי זכוכית
יופי. תודה.
אגב, האם נילסן בהרצליה פיתוח, זה אותו אחד?
אגב, האם נילסן בהרצליה פיתוח, זה אותו אחד?
04-10-2008 20:23:00
זוהרה קליין
יופי של חיפוי |V@|
כן, זהו סניף בהרצליה הפיתוח כרגע הם בשיפוצים בסניף.
בלוד נימצא המפעל.יש להם שם טוב
בהצלחה וגמר חתימה טובה
זוהרה קליין – אדריכלית פנים – מנהלת הפורום
בלוד נימצא המפעל.יש להם שם טוב
בהצלחה וגמר חתימה טובה
זוהרה קליין – אדריכלית פנים – מנהלת הפורום
