במידה ופרויקט חדש אוכלס ודייר אחד או שניים טוענים שעדיין הדירה לא נמסרה להם מהקבלן, האם ניתן לדרוש מהם לשלם ועד בית כבעלים של הדירה כי שאר הדיירים כבר משלמים מספר חודשים?
01-08-2014 00:35:00
נחמיה פלוטקין
החובה על הבעלים
אם הם כבר בעלים של הדירה – החייבים
ואם הקבלן עדיין הבעלים – הוא חייב.
ואם הקבלן עדיין הבעלים – הוא חייב.
אתם צריכים לברר את המציאות.
01-08-2014 14:25:00
גיל ק
צפוסר, במחילה מכבודך, עדכון לניסוחך:
1. היום הקובע לקבלת הבעלות על הדירה החדשה – הינו יום מסירת=קבלת המפתח מהקבלן לבעלי הדירה.
2. לבורר: אין קשר לניסוח: "שאר בעלי הדירות כבר משלמים מספר חודשים"…
בברכה,
גיל
2. לבורר: אין קשר לניסוח: "שאר בעלי הדירות כבר משלמים מספר חודשים"…
בברכה,
גיל
