אנחנו רוצים לטפל בגג אחת ולתמיד…
הדיירים סובלים מנזילות בחורף ומחום בקיץ.
קבלנים שונים הציעו לי טיפולים שונים…
הדיירים סובלים מנזילות בחורף ומחום בקיץ.
קבלנים שונים הציעו לי טיפולים שונים…
מה עדיף?
יריעות ביטומניות או מולטיגג?
(ואולי פוליגג- זה אותו הדבר?)
מיותר לציין שמדובר בבית משותף ושהשיקול הכספי חשוב לא פחות…
קיבלתי הצעה ליריעות 5 מ"מ (לפי תו תקן כדברי הקבלן)בסך 110 ש"ח למ"ר- האם המחיר הגיוני/סביר?
אודה על תשובה מהירה
מירב.
31-10-2011 01:13:00
דורון טרייביש
יריעות ביטומניות או מולטי גג
עדיף יריעות ביטומניות מאשר גל דבר אחר ועם עושים את זה נכון אז זה להרבה שנים ללא צורך בטיפול נוסף
31-10-2011 13:23:00
מייק סניור
אנחנו יישמנו
פוליגג סופר M מעל יריעות ביטומניות ומאז… שקט ואטום להפליא.
