על הלוואה של 372000 שקל, איזה מסלול עדיף:
ריבית קבועה של 4.7 ל-25 שנה צמוד מדד,
או המסלול של בנק איגוד החדש, ריבית קבועה לא צמודה?
ריבית קבועה של 4.7 ל-25 שנה צמוד מדד,
או המסלול של בנק איגוד החדש, ריבית קבועה לא צמודה?
11-06-2006 12:25:00
רמי טוטאי
תשובה
לדעתי ,בנק איגוד ללא שום ספק .
