שלום רמי ,
לקחתי משכנתא לפני 6 שנים בסכום של 430000 לתקופה של 25 שנה בריבית של 6.2 .
בשעה טובה מכרתי את הבית ואתמול ביררתי וההיון הוא 37000 ש"ח כאשר בחודש פברואר הוא היה 26000 ש"ח.
למיטב ידיעתי כאשר הריביות עולות היוון יורד , אז איך זה שההיוון שלי עלה ?
ביקשתי הנחה והבנק אישר לי 15% הנחה על סילוק מלא.
האם יש דרך לחשב את ההיוון ?
לקחתי משכנתא לפני 6 שנים בסכום של 430000 לתקופה של 25 שנה בריבית של 6.2 .
בשעה טובה מכרתי את הבית ואתמול ביררתי וההיון הוא 37000 ש"ח כאשר בחודש פברואר הוא היה 26000 ש"ח.
למיטב ידיעתי כאשר הריביות עולות היוון יורד , אז איך זה שההיוון שלי עלה ?
ביקשתי הנחה והבנק אישר לי 15% הנחה על סילוק מלא.
האם יש דרך לחשב את ההיוון ?
25-11-2005 11:54:00
רמי טוטאי
תגובה
1.בפבואר 2005 הריבית הממוצעת לחישוב עמלת הפירעון המוקדם היתה גבוהה יותר מהיום ,לכן עמלת הפירעון גדלה ,עקב ירידת הריבית .
2.לדרך לחישוב ? ישנה נוסחה הקיימת בפורום ,בצע חיפוש תמצא אותה .
בהצלחה.
