משכנתא ל20 שנה:
קבועה בריבית של 4.9 או משתנה בריבית של עלות + 0.6 (היום 4.66%)
אז מה עדיף?? האם ההפרש בריבית שווה את חוסר בוודאות ל-10 שנים??
קבועה בריבית של 4.9 או משתנה בריבית של עלות + 0.6 (היום 4.66%)
אז מה עדיף?? האם ההפרש בריבית שווה את חוסר בוודאות ל-10 שנים??
רב תודות,
17-05-2006 18:58:00
רמי טוטאי
תשובה
תלוי בפרופיל הפיננסי שלך .
יש להבין ראשית מדוע לקחת משתנה ? מדוע קבועה ?
כשתגיע לתשובה אז תחליט .
יש להבין ראשית מדוע לקחת משתנה ? מדוע קבועה ?
כשתגיע לתשובה אז תחליט .
בברכה
רמי טוטאי.
17-05-2006 19:39:00
יורם ש
תודה על התגובה המהירה, אבל בהנחה שלא
אסלק את המשכנתא בתום 10 שנים, מה עדיף?
הסיבה לבחור במשתנה היא הריבית הנמוכה יותר אבל שוב קיים חוסר ודדאות מסוים לגבי הריבית עוד 10 שנים.
אז מה עדיף כלכלית?
הסיבה לבחור במשתנה היא הריבית הנמוכה יותר אבל שוב קיים חוסר ודדאות מסוים לגבי הריבית עוד 10 שנים.
אז מה עדיף כלכלית?
17-05-2006 19:43:00
רמי טוטאי
תגובה
אם כך ,הייתי נוטה יותר לקבועה .
בהצלחה
