כיום יש ברשותי 4 הלואות כולם צמודות בריבית 4.5%
1. יתרה 140000 תשלום עד 2013
2. יתרה 17000 תשלום עד 2010
3. יתרה 65000 תשלום עד 2020
4. יתרה 31000 תשלום עד 2020
א. האם כדאי לפרוע או לסלק חלק ?
ב. יש ברשותי 45000 ש"ח
ג. אם כדאי לסלק , איזה הלוואה
תודה
1. יתרה 140000 תשלום עד 2013
2. יתרה 17000 תשלום עד 2010
3. יתרה 65000 תשלום עד 2020
4. יתרה 31000 תשלום עד 2020
א. האם כדאי לפרוע או לסלק חלק ?
ב. יש ברשותי 45000 ש"ח
ג. אם כדאי לסלק , איזה הלוואה
תודה
05-03-2006 23:12:00
רמי טוטאי
תגובה
סלק את 4 ו2 והוסף עוד 3000 ש"ח לסילוק מלא ותמידי .
בהצלחה.
בהצלחה.
