אני משלם משכנתא כבר 10 שנים
מהלוואה משלימה נשארו 197000 לשלם בריבית של 5.25% ומהלואת זכאות 65.000 ב4.2%
משתחרר לי סכום של 140000 בעוד שנה.
אני נמצא בבנק משכן
מה תוכל ליעץ לי לעשות
מהלוואה משלימה נשארו 197000 לשלם בריבית של 5.25% ומהלואת זכאות 65.000 ב4.2%
משתחרר לי סכום של 140000 בעוד שנה.
אני נמצא בבנק משכן
מה תוכל ליעץ לי לעשות
27-10-2005 11:14:00
רמי טוטאי
תגובה
1.לבדוק כדאיות במיחזור .
2.ואם ישנה כדאיות ,לקחת הלוואה על חלק מהסכום בריבית משתנה כל שנה .
3.להשתדל להשאר באותו הבנק (לא חובה ).
2.ואם ישנה כדאיות ,לקחת הלוואה על חלק מהסכום בריבית משתנה כל שנה .
3.להשתדל להשאר באותו הבנק (לא חובה ).
בהצלחה.
