שלום,
לקחתי משכנתא במרץ 2004 בסכום של 125000 ש"ח בריבית קבועה של 4.5 (צמוד מדד), היתרה לסילוק 117577. יש לי סכום של כ-50000 ש"ח האם כדאי לי להחזיר? יתכן ויהיו לי 100000 בקרוב, האם עדיף להמתין? תודה!
לקחתי משכנתא במרץ 2004 בסכום של 125000 ש"ח בריבית קבועה של 4.5 (צמוד מדד), היתרה לסילוק 117577. יש לי סכום של כ-50000 ש"ח האם כדאי לי להחזיר? יתכן ויהיו לי 100000 בקרוב, האם עדיף להמתין? תודה!
27-10-2005 11:11:00
רמי טוטאי
תגובה
משכנתא זה חוב ויש להתייחס אליה בהתאם לכך .
אם תוכל לקבל על הכספים שברשותך כיום בכל אפיקי השקעה שונים ריבית גבוהה יותר מריבית של 4.5% אזיי אין טעם לסלק ,אם ההפך רוץ לבנק וסלק כמה שתוכל .
בהצלחה.
אם תוכל לקבל על הכספים שברשותך כיום בכל אפיקי השקעה שונים ריבית גבוהה יותר מריבית של 4.5% אזיי אין טעם לסלק ,אם ההפך רוץ לבנק וסלק כמה שתוכל .
בהצלחה.
