מזה 14 שנה אנו מתגוררים באותה הדירה בשכר חודשי.
מזה מספר שנים , הדירה עצמה סובלת מרטיבות סמויה המתפשטת על קירות הבית,התריסים אינם תקינים, והמרצפות "צולעות" משהו.
כאשר פנינו לבעל הנכס בנוגע לאותה רטיבות, בעל הנכס הפעיל את חברת הביטוח לשם ביצוע התיקון ( מדובר בתיקון צנרת+קירות) לצערנו אותה הרטיבות חוזרת על עצמה
והסיפור חוזר חלילה ,בין חברת הביטוח לרטיבות הבאה.
אינני צריכה להוסיף ולספר איך מתבצעים תיקונים של חברת הביטוח (ומבלי חלילה לזלזל באף חברה)
אילו זה מצידו היה טורח להביא בעל מקצוע פרטי ("בתשלום מלא") הייתכן ולבעיה היה פיתרון נושא פירות.
אני ואישי היקר החלטנו להזמין ולהתייעץ עם בעל מקצוע פרטי שיתן דעה
נאמר לנו כי צריך להרים שטח גדול של ריצוף לזמן מה ולאפשר לחול להתייבש כי אחרת הסיפור יחזור על עצמו.
מזה מספר שנים , הדירה עצמה סובלת מרטיבות סמויה המתפשטת על קירות הבית,התריסים אינם תקינים, והמרצפות "צולעות" משהו.
כאשר פנינו לבעל הנכס בנוגע לאותה רטיבות, בעל הנכס הפעיל את חברת הביטוח לשם ביצוע התיקון ( מדובר בתיקון צנרת+קירות) לצערנו אותה הרטיבות חוזרת על עצמה
והסיפור חוזר חלילה ,בין חברת הביטוח לרטיבות הבאה.
אינני צריכה להוסיף ולספר איך מתבצעים תיקונים של חברת הביטוח (ומבלי חלילה לזלזל באף חברה)
אילו זה מצידו היה טורח להביא בעל מקצוע פרטי ("בתשלום מלא") הייתכן ולבעיה היה פיתרון נושא פירות.
אני ואישי היקר החלטנו להזמין ולהתייעץ עם בעל מקצוע פרטי שיתן דעה
נאמר לנו כי צריך להרים שטח גדול של ריצוף לזמן מה ולאפשר לחול להתייבש כי אחרת הסיפור יחזור על עצמו.
ברצוננו לדעת אילו זכויות יש לנו אם בכלל ,בתור "דיירים ותיקים" ? מה אנו כן יכולים לדרוש בתוקף ומה לא?
הייתכן ואינני בפורום הנכון , אשמח אם תפנו אותי הלאה.
בברכה,
גלי.
08-02-2005 16:24:00
עמיר בר עוז
יעוץ והכוונה
גלי, שלום רב !
החובה לתיקון המפגע חלה על בעל הנכס ובעל הנכס לא יכול להסתתר מאחורי גבה של חברת הביטוח.
תשלחו מכתב רשום לבעל הנכס בו מצויין המפגע ובקשתכם לתיקון המפגע. בנוסף תציינו שאם המפגע לא יתוקן אתם תפנו לבעל מקצוע פרטי ותקזזו את העלויות של התיקון משכר הדירה השוטף.
בברכה,
אלי בר-עוז
