שלום רמי!
אנו בונים כעת בית בבניה עצמית וצריכים משכנתא של 560,000-600,000.
ההכנסה המשותפת החודשית שלנו היא 11,000 וצפויה לעלות ל 14,000-17,000 בשנים הקרובות.
אנו צופים שתוך 10 שנים נוכל לחסוך כ 200,000-250,000.
אנו בונים כעת בית בבניה עצמית וצריכים משכנתא של 560,000-600,000.
ההכנסה המשותפת החודשית שלנו היא 11,000 וצפויה לעלות ל 14,000-17,000 בשנים הקרובות.
אנו צופים שתוך 10 שנים נוכל לחסוך כ 200,000-250,000.
קיבלנו ההצעות הבאות
א1. 350,000 בקבועה ל 20 שנה ב 4.7% צמוד מדד.
א2. 250,000 ל 10 שנים כאשר במהלכם משלמים רק את הריבית צמוד לפריים – 0.5. הקרן לא צמודה וצריך לשלמה לאחר 10 שנים. ניתן לסלק את הקרן בכל זמן במהלך התקופה.
מסלול ב´ –
ב1. 300,000 בקבועה כנ"ל.
ב2. 200,000 בפריים -0.5 במסלול כנ"ל
ב3. 100,000 במשתנה כל 10 שנים ל 30 שנה בריבית של 4.75% צמוד מדד.
השאלה איזה מסלול עדיף, מה דעתך על ההצעות ובאם נצטרך פחות מ 600,000 מאיזה חלק במשכנתא כדאי לקחת פחות.
תודה רבה!
שי.
09-03-2006 22:13:00
רמי טוטאי
תגובה
מצטער אך לא אוכל להמליץ לך בצורה מקצועית עקב אי ידיעת הפרופיל הפיננסי שלכם .
בעיקרון ההקטנה צריכה לבוא מהפריים (בהתאם כמובן לפרופיל שלכם ) .
בעיקרון ההקטנה צריכה לבוא מהפריים (בהתאם כמובן לפרופיל שלכם ) .
