היי חברים, אני ורעייתי מעוניינים מאוד לבנות בית ירוק על השטח שברשותנו ושמענו אינספור המלצות ושבחים על חברת אוסטק שמיר, המתכננת ומבצעת בניה ירוקה (ניקח את שירותיה לפרויקט הזה). למה אני מספר את כל זה, כי שאלתי היא מה עדיף – יחידת דיור עליונה? או יחידת דיור תחתונה? כלומר בסמוך לבית או מתחת לבית? זה משנה כשמדובר בבניה ירוקה או לא? תודה למשיבים
29-12-2013 19:45:00
דורון טרייביש
מנסיון העבר לא הייתי מתקרב לאוסטק שמיר
