שלום נקיתי בית בן 12 ואני משפצת אותו ומוסיפה לו קומה שניה הבית מחובר לחשמל ולמים אני לא גרה בבית
חרגנו קצת מהתוכנית המקורית שהוגשה לאישור העיריה וקיבלנו צו הפסקת בניה ( אנחנו ממשיכים לבנות למרות הצו)
שאלתי : האם ניתן לנתק אותי מהחשמל או מהמים
או למנוע ממני להיכנס לדירה?
מה כן יכול לקרות?
חרגנו קצת מהתוכנית המקורית שהוגשה לאישור העיריה וקיבלנו צו הפסקת בניה ( אנחנו ממשיכים לבנות למרות הצו)
שאלתי : האם ניתן לנתק אותי מהחשמל או מהמים
או למנוע ממני להיכנס לדירה?
מה כן יכול לקרות?
24-05-2012 13:08:00
דורון טרייביש
חריגת בניה וצו הפסקת בניה
המשך העבודה כאשר קיים צו הפסקת בניה הינו הליך פלילי מאחר וצו הפסקת בניה הוא צו בית משפט המשך העבודה עשוי להביא לאישום פלילי לקנס גבוהה במקרה הטוב או למאסר ולצו הריסה הכל תלוי במחלקת הרישוי והפיקוח ברשות המקומית עדיף לסיים את זה לפני שיפתח הליך פלילי בבית המשפט ורק אז להמשיך הם יכולים לנתק לכם את המים אך רק בצו בית משפט לנתק לכם את החשמל ולעביר אותכם לחשמל זמני לצרכי עבודה בלבד
