האם ישנה חובה בחוק בפתיחת חשבון בנק לועד הבית?
שכן דמי מיסי ועד הבית נמוכים, והיתרה בקופה נמוכה מאוד.
יתרה מכך אף דייר אינו חפץ להיות מורשה חתימה בחשבון הועד.
שכן דמי מיסי ועד הבית נמוכים, והיתרה בקופה נמוכה מאוד.
יתרה מכך אף דייר אינו חפץ להיות מורשה חתימה בחשבון הועד.
19-06-2014 12:22:00
עפר שחל
ת
אחת החובות הבסיסיות ביותר של בית משותף היא לפתוח חשבון בנק מיוחד לנציגות הבית המשותף. גם בבית קטן.
זה החוק.
יש בתים שלא מתנהלים כך למשל מהסיבות שציינת – עד שמגיעה איזה צרה ואז כולם מצטערים.
יתרה במזומן יכולה להיגנב, להעלם, להיות שנויה במחלוקת. גם כשזה כסף יחסית קטן.
זה החוק.
יש בתים שלא מתנהלים כך למשל מהסיבות שציינת – עד שמגיעה איזה צרה ואז כולם מצטערים.
יתרה במזומן יכולה להיגנב, להעלם, להיות שנויה במחלוקת. גם כשזה כסף יחסית קטן.
