שלום, לאחרונה רכשתי דירה בבניין שבו לכל דירה ישנה חניה פרטית בגודל של 10.5 מ"ר. בתשריט המבנה מצוין מיקום כללי של החניה במגרש, אך ללא מידות. החניה שלי משורטטת כך שהיא הקטנה ביותר (כ 8.5 מ"ר) וישנן חניות גדולות יותר (אף יותר מ 10.5 מ´ר). בעבר פניתי בבקשה לשרטוט מחדש ולהרחבת החנייה שלי, אך נעיניתי בשלילה בתוענה שראיתי את הכלה לפני הקנייה… האם זו זכותי לדרוש חלוקה שווה של מגרש החניה?
13-05-2014 14:09:00
זמי זילברמן
מה זה תשריט המבנה
בדוק בתשריט הבית המשותף, בדוק בתשריט שצורף להיתר הבנייה ואחר כך תדע אם צריך לבקש תיקון.
תוכל גם להביא אותו לכאןכקובץ מצורף שנעיף מבט.
כמו כן הוצא נסח טאבו מרוכז בכדי לראות הצמדות רשומות לכל דירה.
קשה לתת עצה בלי לראות את כל הנתונים החוקיים.
תוכל גם להביא אותו לכאןכקובץ מצורף שנעיף מבט.
כמו כן הוצא נסח טאבו מרוכז בכדי לראות הצמדות רשומות לכל דירה.
קשה לתת עצה בלי לראות את כל הנתונים החוקיים.
