ערב טוב,
לדייר הקודם שרכשתי ממנו את הדירה היה מזגן חלון.
כשהוא שלף את המזגן הוא אטם את החור בצורה לא מקצועית.
במשך הזמן וגם בעקבות פגעי מזג האויר נוצרה רטיבות בחלקו הפנימי של הקיר וגם בחלקו החיצוני נפער פתח אבל הוא לא חדר עמוק לתוך הדירה(רואים את הפתח בקיר רק מהצד החיצוני של הבניין)
א.האם הביטוח של הבניין מכסה את זה?או שזה באחריות בעל הדירה בלבד?
ב.האם ניתן לתבוע את הדייר הקודם על רשלנות ?(עברו 8 שנים מאז שרכשתי את הדירה ורק עכשיו נפער הפתח בקיר)
אודה לתשובה בהקדם האפשרי
לדייר הקודם שרכשתי ממנו את הדירה היה מזגן חלון.
כשהוא שלף את המזגן הוא אטם את החור בצורה לא מקצועית.
במשך הזמן וגם בעקבות פגעי מזג האויר נוצרה רטיבות בחלקו הפנימי של הקיר וגם בחלקו החיצוני נפער פתח אבל הוא לא חדר עמוק לתוך הדירה(רואים את הפתח בקיר רק מהצד החיצוני של הבניין)
א.האם הביטוח של הבניין מכסה את זה?או שזה באחריות בעל הדירה בלבד?
ב.האם ניתן לתבוע את הדייר הקודם על רשלנות ?(עברו 8 שנים מאז שרכשתי את הדירה ורק עכשיו נפער הפתח בקיר)
אודה לתשובה בהקדם האפשרי
28-10-2012 08:39:00
עמיר בר עוז
נזק דירה
לפי התיאור זה נזק דירתי ולא של רכוש משותף.
הקיר הנ"ל משמש רק את דירתך. באם היה מדובר בעמוד יציקה שמששמך את הבנין כולו היה ניתן לבוא בדרישה לועד.
כמו כן מי שגרם לנזק הוא בעל הדירה (לא משנה שכרגע הוא כבר מכר הדירה)
לדעתי אחרי 8 שנים אין לך קייס משפטי אך תתיעץ בפורום המשפטי.
הקיר הנ"ל משמש רק את דירתך. באם היה מדובר בעמוד יציקה שמששמך את הבנין כולו היה ניתן לבוא בדרישה לועד.
כמו כן מי שגרם לנזק הוא בעל הדירה (לא משנה שכרגע הוא כבר מכר הדירה)
לדעתי אחרי 8 שנים אין לך קייס משפטי אך תתיעץ בפורום המשפטי.
