אנו גובים 260 שח לחודש מ-82 משפחות, יש לנו כסף בפקם יומי לשעת הצורך.האם אסור שיהיה כסף סגור בפקם? איזה סכום אני יכולה להשאיר בחשבון עוש?ההוצאות החודשיות נעות בין 20000 לבין 25000 לחודש, דבר נוסף הוא סרבנות של דירת שלא מוכנה לשלם השתתפות של 10 שח לחודש משנה 2010 ו-2011 עבור ביטוח מבנה שעשינו לבית המשותף סך 240 שח ,עורך דין מתרבות הדיור פנה אליה מספר פעמים והיא לא נענית היא אמרה שתטרטר את הועד וכך היא עושה. האם כדאי לגשת למפקחת.
