ערב טוב. בבניין שלנו שנבנה למעלה מ- 30 שנה החליטו 5 דיירים מתוך 19 שהם רוצים מרפסת בחזית הבית. בחזית הבית ישנן 13 דירות. מתוך ה- 13 אחד רוצה בקומה אחרונה בצד ימין, שניה רוצה בקומה מתחת בצד שמאל, שניים רוצים בקומה ראשונה ואחרון רוצה בקומה שניה בצד ימין. כך שהחזית תיראה כמו מבנה פגום. מה ניתן לעשות? כיצד ניתן לעצור את התהליך? תודה, רבקה
29-01-2010 18:42:00
דורון טרייביש
אין בכלל בעיה השכנים האלה צריכים הסכמה
ההסכמה צריכה להיות של 75% מבעלי הדירות בבינין וצריכים לקבל היתרי בניה מהעירה שגם שם ניתן להגיש התנגדות למעשה
ולא בטוח שהם יקבלו היצרי בניה מהעיריה
ולא בטוח שהם יקבלו היצרי בניה מהעיריה
