שלום,
רציתי לדעת מה אני יכול לעשות בתגובה למקרה בו על הגג יש דוד נוזל והשכנים לא רוצים לתקן אותו. הנזילה מתחילה להשפיע על הרטיבות בגג.
תודה
רציתי לדעת מה אני יכול לעשות בתגובה למקרה בו על הגג יש דוד נוזל והשכנים לא רוצים לתקן אותו. הנזילה מתחילה להשפיע על הרטיבות בגג.
תודה
26-01-2014 15:44:00
דורון טרייביש
משהו לא ברור
מזה השכנים לא רוצים? הדוד הזה שייך למי מהשכנים שמשלם מים שהוא לא צורך או שהדוד הוא ציבורי של מערכת סולארית מרכזית?
26-01-2014 19:09:00
אמיר קילקר
הדוד הוא פרטי
הם טוענים שחברת עמידר צריכה לתקן והם רוצים שאני אטפל בזה.
אני רק לפני שבוע ביצעתי איטום לגג ואני כולי אובד עצות.
אני רק לפני שבוע ביצעתי איטום לגג ואני כולי אובד עצות.
26-01-2014 19:12:00
דורון טרייביש
אין מה לעשות רק לפנות לעמידר
ולפני זה להסביר לדיירים שאלה שעמידר לא תשלם להם את חשבון המים שיהיה גדול ברבה ממה שהם רגילים
26-01-2014 21:43:00
אמיר קילקר
תודה רבה
המשך שבוע טוב
