בס"ד
שלום רב לעו"ד המומחים בתחום.
בבניין שלנו הוחלט לבצע שיפוץ עוד כשלושה עד חמישה חודשים וכעת התחילו בתהליך אסיפת הכספים מהדיירים.
אנו מוכרים כעת את הדירה ונעבור עוד כחודשיים וכמובן שלא נהנה מהשיפוץ.
האם לדעתכם המקצועית, עלינו לקחת חלק בתשלום השיפוץ המתוכנן?
המון תודות.
18-11-2013 13:39:00
זמי זילברמן
כל עוד לא הועברה הדירה על שם המוכר
אתה האחראי.
שתף את הקונה, דבר עם העו"ד שלך.
אם אתה רוצה להתחכם (חוקית כמובןן) בדוק אם ההחלטה התקבלה כחוק, אם לא- יש לך מקום לבקש לבטלה ולהביא שיקיימו דיון אחרי שתעזוב.
שתף את הקונה, דבר עם העו"ד שלך.
אם אתה רוצה להתחכם (חוקית כמובןן) בדוק אם ההחלטה התקבלה כחוק, אם לא- יש לך מקום לבקש לבטלה ולהביא שיקיימו דיון אחרי שתעזוב.
19-11-2013 12:36:00
שלום מורזוק
איך אפשר לבדוק אם ההחלטה אכן התקבלה עפ"י החוק?
אכן ראיון טוב, אני ודיירים אחרים לא היו בכלל בפגישת הועד וההחלטה התקבלה בלעדינו.
איך אפשר לבדוק אם ההחלטה אכן התקבלה עפ"י החוק?
איך אפשר לבדוק אם ההחלטה אכן התקבלה עפ"י החוק?
20-11-2013 01:22:00
זמי זילברמן
עצם העובדה שלא ידעתם מעידה
האם פורסמה הודעה על האסיפה? האם כונסה? האם הוצפה החלטה?
אם התשובה היא לא הרי שהכל לא נעשה לפי החוק.
אם התשובה היא לא הרי שהכל לא נעשה לפי החוק.
20-11-2013 18:36:00
יוד דלת
כאשר עורכים חוזה למכירת דירה דואגים להכניס
סעיף האומר שאם לאחר החתימה יוחלט לשפץ את הבית התשלום יחול על הקונה.
20-11-2013 20:56:00
נחמיה פלוטקין
ואיך זה עונה על שאלת השואל???
21-11-2013 10:52:00
יוד דלת
זה סתם טיפ למוכרים עתידיים
