שלום
אנחנו גרים בבנין משותף בן 4 דיירים.
בקומת הקרקע 2 דיירים.
בקומה ראשונה 2 דיירים.
הגינה ע"פ חוק היא רכוש משותף כמו כן גג הבנין.
האם ישנה איזשהי פרוצדורה משפטית להצמדת שטחים כחוק שירשם גם בטאבו.
לדיירי קומת הקרקע את הגינה .
לדיירי קומה ראשונה את הגג
תודה
09-11-2006 21:56:00
יהודה י
בהחלט ניתן ובהרבה מקומות עושים כך
לפני רצוי לבדוק נושא הזכויות שאין האחד מקופח ע"ח האחר
09-11-2006 22:31:00
אוהד סנה
פרוצדורת הצמדת שטחים
תודה על התגובה, האם מישהו יודע על הפרוצדורה.
אשמח גם לתגובת העו"ד בנושא
אשמח גם לתגובת העו"ד בנושא
10-11-2006 04:23:00
יהודה י
הפרוצדורה היא תיקון רשום תקנון הבית המשותף
ע"י הצמדת השטחים הספציפים לדירות הספציפיות
לפני כן כדאי לבדוק זכויות בניה ע"מ שהחלוקה אכן תהיה צודקת
10-11-2006 13:56:00
ישראל שטיין
התהליך
שלום רב,
כדי לשנות את צו רישום הבית המשותף בלשכת רישום המקרקעין עליכם לפנות לעורך דין שיערוך תקנון מוסכם על כל השותפים וכן תצהירים מתאימים. לתקנון מצורף תשריט אשר נערך בידי מודד מוסמך והמשקף את ההצמדות .
כדי לשנות את צו רישום הבית המשותף בלשכת רישום המקרקעין עליכם לפנות לעורך דין שיערוך תקנון מוסכם על כל השותפים וכן תצהירים מתאימים. לתקנון מצורף תשריט אשר נערך בידי מודד מוסמך והמשקף את ההצמדות .
