לדייר בקומה אחרונה בבניין 9 קומות בחורף אחרון היתה
נזילה מהגג ונגרם נזק לתקרה. למרות שאנו בועד עשינו הכל
למנוע את זה.הבאנו קבלן איטום שביצע את העבודה.
הדייר דורש מהוועד לשלם על שיפוץ הנזק.
מה דעתכם המשפטית??
האים ניתן לטבוע את קבלן האיטום על הנזק הנגרם לדירה?
נזילה מהגג ונגרם נזק לתקרה. למרות שאנו בועד עשינו הכל
למנוע את זה.הבאנו קבלן איטום שביצע את העבודה.
הדייר דורש מהוועד לשלם על שיפוץ הנזק.
מה דעתכם המשפטית??
האים ניתן לטבוע את קבלן האיטום על הנזק הנגרם לדירה?
תודה מראד
שמעון
31-07-2013 11:40:00
זמי זילברמן
נזק מהרכוש המשותף
אם הנזק מקורו ברכוש המשותף- הדבר באחריות הועד.
אם הקבלן אשם ויש חוזה התקשרות מסודר איתו- בהחלט ניתן לתבוע.
אם הקבלן אשם ויש חוזה התקשרות מסודר איתו- בהחלט ניתן לתבוע.
