שלום,
אני עומד להכנס לדירה חדשה עם גינה שנמצאת גם בחלקה האחורי (בסמוך למעבר הראשי להולכי רגל בין הבתים השונים). סביב חלקה האחורי של הגינה ישנה חומה בערך בגובה 1.40 מטר, ובגובה בערך של 2.1 מטר מתחילה מרפסת שירות וחלקים מהדירה שמעלינו. הגדר פונה לדירה – לחלון המטבח, כך שיש תחושה של חוסר פרטיות. האם ניתן לשים גדר של בערך 50 ס"מ (פלסטיק וכ"ו) על החומה (כנראה צריך לבנות מוטות) ללא היתר? האם בכלל צריך היתר? הדירה היא חלק מבנין מגורים ואורך הגדר הדרושה הוא בערך 10 מטר.
המון תודה
אני עומד להכנס לדירה חדשה עם גינה שנמצאת גם בחלקה האחורי (בסמוך למעבר הראשי להולכי רגל בין הבתים השונים). סביב חלקה האחורי של הגינה ישנה חומה בערך בגובה 1.40 מטר, ובגובה בערך של 2.1 מטר מתחילה מרפסת שירות וחלקים מהדירה שמעלינו. הגדר פונה לדירה – לחלון המטבח, כך שיש תחושה של חוסר פרטיות. האם ניתן לשים גדר של בערך 50 ס"מ (פלסטיק וכ"ו) על החומה (כנראה צריך לבנות מוטות) ללא היתר? האם בכלל צריך היתר? הדירה היא חלק מבנין מגורים ואורך הגדר הדרושה הוא בערך 10 מטר.
המון תודה
