שלום,
ברצוני לשאול האם כשמוכרים דירה עם קרקע של מנהל מקרקעי ישראל האם צריך לשלם היוון למנהל מקרקעי ישראל ? ואם כן על מי זה חל ? קונה או מוכר.
בברכה
משה שור
ברצוני לשאול האם כשמוכרים דירה עם קרקע של מנהל מקרקעי ישראל האם צריך לשלם היוון למנהל מקרקעי ישראל ? ואם כן על מי זה חל ? קונה או מוכר.
בברכה
משה שור
30-11-2005 15:05:00
ישראל שטיין
היוון
למשה שלום,
כאשר מוכרים דירה הבנויה על קרקע של מנהל מקרקעי ישראל מקובל לעשות היוון.
ההיוון משולם ע"י המוכר.
יש לציין שאם לא מבוצע היוון על המוכר לשלם דמי הסכמה למנהל שעלולים להיות גבוהים משיעור ההיוון.
בברכה
ישראל שטיין
כאשר מוכרים דירה הבנויה על קרקע של מנהל מקרקעי ישראל מקובל לעשות היוון.
ההיוון משולם ע"י המוכר.
יש לציין שאם לא מבוצע היוון על המוכר לשלם דמי הסכמה למנהל שעלולים להיות גבוהים משיעור ההיוון.
בברכה
ישראל שטיין
הערה: התשובות בפורום הנם בגדר מידע כללי וראשוני בלבד ואינם תחליף לייעץ משפטי ספציפיץ
