האספה הכללית בחרה 3 חברי ועד.
בישיבת הועד הוחלט שאחד החברים יכהן כיו"ר הועד. האם הועד יכול להחליט שהוא מחליף בהסכמה את יו"ר הועד. מאחר שיו"ר הועד ביקש שיחליפו אותו וחבר אחר בוועד הסכים להחליפו.
בישיבת הועד הוחלט שאחד החברים יכהן כיו"ר הועד. האם הועד יכול להחליט שהוא מחליף בהסכמה את יו"ר הועד. מאחר שיו"ר הועד ביקש שיחליפו אותו וחבר אחר בוועד הסכים להחליפו.
12-10-2013 12:45:00
עפר שחל
ת
כן. תפקיד יו"ר הוועד אינו מחוייב בהצבעת אסיפה. זה אמנם נהוג אבל לא חובה על פי חוק. למעשה בוועד יכול להיות בהחלט מצב בו אין יו"ר. התפקיד היחיד שחייב להיות הוא גזבר.
לכן כמו שהועד החליט על יו"ר מסויים הוא יכול לשנות זאת ואולי רק כדאי לשקול למען השקיפות והניראות, לתת דיווח על כך בלוח המודעות לכלל הדיירים.
לכן כמו שהועד החליט על יו"ר מסויים הוא יכול לשנות זאת ואולי רק כדאי לשקול למען השקיפות והניראות, לתת דיווח על כך בלוח המודעות לכלל הדיירים.
13-10-2013 02:28:00
זמי זילברמן
יו"ר זה רק שם
המינוי ריק מתוכן. אין סמכות נוספת למי שנבחר כיו"ר לעומת שאר חברי הועד אלא אם התקבלה החלטה ספציפית להגדרות ומילוי תפקיד או מטרה ..
