שלום רב,
גיליתי בקיר החיצוני של הבניין, בקומה שלישית – קן צרעות, ליד חלון מרפסת השירות שלי.
האם הדברה בקיר חיצוני לבנין היא באחריות של ועד הבית או באחריות אישית של הדייר?
גיליתי בקיר החיצוני של הבניין, בקומה שלישית – קן צרעות, ליד חלון מרפסת השירות שלי.
האם הדברה בקיר חיצוני לבנין היא באחריות של ועד הבית או באחריות אישית של הדייר?
תודה
03-08-2014 21:57:00
עפר שחל
ת
שאלה גבולית. נתון לשקול דעת ואולי לחלוקה בין הדייר לועד.
