רמי שלום,
יש ברשותי 400000 שח ואני חוסכת כ-7500 שח מדי חודש.
ברצוני לקנות דירה בשווי 1200000-1300000, שאלתי היא האם כדאי להמתין עם הקניה ולהמשיך לחסוך למשך שנה נוספת או לקנות עכשיו. (יש לי גם קרן השתלמות שתשתחרר עוד שנתיים בשווי 100000+)
יש פרוייקט שאני מאוד מעוניינת בו וקיים סיכוי סביר שלא יוותרו להם דירות בעוד שנה (או שיוותרו דירות שאיכלוסם רק עוד 3 שנים מהיום, ואז אצטרך במשך שנתיים לשלם גם שכ"ד וגם משכנתא.)
מה דעתך ?
יש ברשותי 400000 שח ואני חוסכת כ-7500 שח מדי חודש.
ברצוני לקנות דירה בשווי 1200000-1300000, שאלתי היא האם כדאי להמתין עם הקניה ולהמשיך לחסוך למשך שנה נוספת או לקנות עכשיו. (יש לי גם קרן השתלמות שתשתחרר עוד שנתיים בשווי 100000+)
יש פרוייקט שאני מאוד מעוניינת בו וקיים סיכוי סביר שלא יוותרו להם דירות בעוד שנה (או שיוותרו דירות שאיכלוסם רק עוד 3 שנים מהיום, ואז אצטרך במשך שנתיים לשלם גם שכ"ד וגם משכנתא.)
מה דעתך ?
01-02-2006 00:34:00
רמי טוטאי
תגובה
שאלה טובה .
אך עניין המשכנתא בסדר גודל כספי שכזה מצריך ייעוץ מקצועי .
לדעתי ,מחירי הדירות יתייקרו עקב עלייה בשער הדולר ולכן יש לשקול לקיחת משכנתא כעת .
בהצלחה.
אך עניין המשכנתא בסדר גודל כספי שכזה מצריך ייעוץ מקצועי .
לדעתי ,מחירי הדירות יתייקרו עקב עלייה בשער הדולר ולכן יש לשקול לקיחת משכנתא כעת .
בהצלחה.
