אנחנו בניין של 8 קומות, דיירת שיפצה בביתה ואת הפסולת הכוללת אמבטיה, דלתות ומשקופים ופסולת בניין הניחה בחניה שלה, כשהערתי לה בתור וועד הבית היא טענה שבסיום השיפוץ הכל יפונה. השיפוץ הסתיים ואני פונה אליה ע"מ שתפנה את הפסולת שזה מאוד מפריע לנו להיכנס לחניה ולצאת הכוונה בחניה שסמוכה ומולה ובכלל זה מפגע במגרש החניה של הבניין זה נראה רע ומאוד לא בטיחותי. הדיירת טוענת שהחניה שלה והיא רשאית להניח בו כל דבר שהוא.
פניתי לעו"ד של תרבות הדיור והעוזרת שלו התחילה להגיד לי שחניה של דייר זה כמו בתוך ביתו ואני שואל, אין בחוק התייחסות לזה כמפגע אין סעיף שיכול לאלץ את הדיירת לפנות את המפגע מהחניה שלה.
אשמח שתייעצו לי איך להתמודד מול הדיירת – הדיירים בבניין מאוד כועסים על זה.
פניתי לעו"ד של תרבות הדיור והעוזרת שלו התחילה להגיד לי שחניה של דייר זה כמו בתוך ביתו ואני שואל, אין בחוק התייחסות לזה כמפגע אין סעיף שיכול לאלץ את הדיירת לפנות את המפגע מהחניה שלה.
אשמח שתייעצו לי איך להתמודד מול הדיירת – הדיירים בבניין מאוד כועסים על זה.
19-06-2014 18:48:00
זמי זילברמן
הרשות המקומית
לדעתי היא הכתובת, יש חוקי ניקיון שהיא אחראית עליהם גם בשטחים הפרטיים.
