שלום רב, כל חודשי יולי אוגוסט היינו מקבלים חשבון מים מנופח אפילו קיבלנו התראות מהעיירה לבדוק האם יש אצלנו נזילה .
יש לנו בבניין שתי דירות גן שיש להם בריכה וחשדנו עבור דירה אחת שהם גונבים מים אבל לא הייתה לנו הוכחה.
ואכן בשעה 2:00 לפנות בוקר ראינו אותם מעבירים צינור ארוך של כיבוי אש מהמים המשותפים לעבר הגינה שלהם וצילמנו אותם
וגם דיברנו איתם. ניסינו להגיע איתם לפשרה שהם ישלמו לנו את ההפרשים מכל השנים שהם לקחו מאיתנו מים. הם אינם מסכימים . מה אנחנו יכולים לעשות בכדי להחזיר לנו את הכסף שאותו שילמנו עבור הצרכים הפרטיים שלהם. זה ממש חוצפה ולא שחסר להם כסף להגנתם הם אמרו שהם חשבו שהם גונבים מהעירייה ולא מהדיירים של הבניין.
לתשובתכם אודה מה אפשר לעשות?
יש לנו בבניין שתי דירות גן שיש להם בריכה וחשדנו עבור דירה אחת שהם גונבים מים אבל לא הייתה לנו הוכחה.
ואכן בשעה 2:00 לפנות בוקר ראינו אותם מעבירים צינור ארוך של כיבוי אש מהמים המשותפים לעבר הגינה שלהם וצילמנו אותם
וגם דיברנו איתם. ניסינו להגיע איתם לפשרה שהם ישלמו לנו את ההפרשים מכל השנים שהם לקחו מאיתנו מים. הם אינם מסכימים . מה אנחנו יכולים לעשות בכדי להחזיר לנו את הכסף שאותו שילמנו עבור הצרכים הפרטיים שלהם. זה ממש חוצפה ולא שחסר להם כסף להגנתם הם אמרו שהם חשבו שהם גונבים מהעירייה ולא מהדיירים של הבניין.
לתשובתכם אודה מה אפשר לעשות?
18-08-2013 22:00:00
נחמיה פלוטקין
יאללה תביעה!
למה אתם מחכים?
יש לכם תמונות? לכו עם זה.
יש לכם תמונות? לכו עם זה.
גשו לעו"ד שיוביל את זה.
