נתקלתי בבעיה חמורה בו אישרו באופן עקרוני משכנתא ועל סמך זה ביצעתי רכישה ולאחר שהעברתי להם את החוזה דחו את בקשתי מאחר והיו לי פיגורים במשכנתא הקודמת מה אני אמורה לעשות עכשיו אני בלי בית מיחזרתי משכנתא בגללם האם אני יכולה לתבוע מהם בגין נזקים שנגרמו יש איזשהו פתרון לקבל משכנתא. אני לא עבדתי שנתיים ובגלל זה היו לי קצת פיגורים אבל הכל שולם בסוף.
19-05-2007 22:17:00
רמי טוטאי
תשובה
לנסות להעביר את הבקשה לדרג יותר גבוה בבנק או לתאם פגישה עם מנהל הבנק או לפנות אליי .
מנהל הפורום, רמי טוטאי, הינו בעל משרד ליעוץ בנושא משכנתאות , האמור בפורום הינו דעתי הפרטית .
ניתן ליצור עימי קשר טלפוני לייעוץ פרטני בתשלום לטלפון 054/4210455
