לפני למעלה מחצי שנה באסיפת בעלי הדירות שנכחו בה 21 בעלי-דירה מתוך 36, ברוב של 19 נגד 2 הוחלט על שיפוץ מעטפת מבנה הבניין בעוד שנה ועל כל בכל דירה לשלם במשך השנה 12.000 ש´´ח. כל בעלי הדירות עומדים בתשלומים למעט דייר אחד שהתנגד כי רצה שנבנה מרפסות שהעלות היא כ-75.000 ש´´ח.
אותו דייר טוען עתה שיש ברשותו חתימות של כ-50% מבעלי הדירות שמוכנים ללכת על פרוייקט בניית מרפסות.
אותו דייר טוען עתה שיש ברשותו חתימות של כ-50% מבעלי הדירות שמוכנים ללכת על פרוייקט בניית מרפסות.
איך וכיצד וועד הבית צריך להתנהל בסוגיה זו עתה?
אשמח לקבל יעוץ מעו´´ד עופר שחל.
בברכה אילן, חבר ועד הבית
