מדובר בבינין של 4 קומות ,בקומה 4 יש 3 דירות ,בקומה שלוש וחצי יש דירה אחת ,בקומה שלוש יש 2 דירות ,בקומה שתיים וחצי יש דירה אחת ,בקומה שתיים 2 דירות באחד וחצי דירה אחת ,וקומת קרקע ,המעלית עוצרת בקומות 4 3 2 1 ולא עוצרת בחצי קומה ,יש לעלות 8 מדרגות בין עצירת המעלית לדירה ,איך לדעתכם יש לחלק את עלות בניית המעלית ואת עלויות תחזוקה
21-04-2014 16:05:00
זמי זילברמן
לפי החוק משותף לפי חלק יחסי של שטח הדירה
אלא אם יש התייחסות בצו ובתקנון הבית המשותף.
אם ברצון מישהו לשנות- יש לכנס אסיפה ולדון בזה.
אם ברצון מישהו לשנות- יש לכנס אסיפה ולדון בזה.
