הבניין שבו אני מתגורר הוכרז כבניין מסוכן על ידי עיריית תל אביב. לצערי בלתי אפשרי מזה כמה שנים להגיע להסכמה לגבי שיפוץ וישנם דיירים שבאופן מסורתי מטרפדים את הנושא. שלחתי מכתב תשובה לעירייה בו אני מבקש שיפנו להליך משפטי פלילי כמתחייב בחוק אבל לא קרה כלום ביינתיים.
אבקש לדעת איך אני כדייר ובעל דירה יכול לאכוף שיפוץ על דיירים שמתנגדים בהנחה שאין הסכמה לניהול חיצוני ואין הסכמה לשלם לאגודה וכו´ קשה קשה 🙂
האם למישהו יש ניסיון ?
האם אפשר לכפות על העירייה?
תודה מראש על תשובות עניניות
אבקש לדעת איך אני כדייר ובעל דירה יכול לאכוף שיפוץ על דיירים שמתנגדים בהנחה שאין הסכמה לניהול חיצוני ואין הסכמה לשלם לאגודה וכו´ קשה קשה 🙂
האם למישהו יש ניסיון ?
האם אפשר לכפות על העירייה?
תודה מראש על תשובות עניניות
05-12-2005 18:19:00
שי האוזמן
בניין מסוכן
אחלק תשובתי ל2:
1. ניתן לחייב את הרשות המקומית לפעול בכדי להסיר הסכנות הנובעות מהבנין. המדובר בחובתה.
2. במישור האזרחי, הדבר מותנה בסוג השיפוץ ובאחוז הדיירים ה"סרבנים".
1. ניתן לחייב את הרשות המקומית לפעול בכדי להסיר הסכנות הנובעות מהבנין. המדובר בחובתה.
2. במישור האזרחי, הדבר מותנה בסוג השיפוץ ובאחוז הדיירים ה"סרבנים".
