שלום רב,
אני גר בדרום, בבית קרקע עם תקרת בטון וגג רעפים מעליה.
הבידוד התרמי הוא גרוע מאוד – קר בחורף וחם מאוד בקיץ.
חשבתי על הנחת יריעה מבודדת על הגג מתחת לרעפים.
האם הנחת יריעה כזו תיצור הבדל משמעותי בטמפרטורה בבית?
באיזה חומר כדאי להשתמש (יעילות/עלויות/אורך חיים/תחזוקה)?
תודה מראש לעונים.
אני גר בדרום, בבית קרקע עם תקרת בטון וגג רעפים מעליה.
הבידוד התרמי הוא גרוע מאוד – קר בחורף וחם מאוד בקיץ.
חשבתי על הנחת יריעה מבודדת על הגג מתחת לרעפים.
האם הנחת יריעה כזו תיצור הבדל משמעותי בטמפרטורה בבית?
באיזה חומר כדאי להשתמש (יעילות/עלויות/אורך חיים/תחזוקה)?
תודה מראש לעונים.
